Szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie pn. „Profesjonalny marketing sportowy”

19 czerwca 2017 roku (poniedziałek). Szkolenie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie pn. „Profesjonalny marketing sportowy”.

Lokalizacja: Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu, ul. Żabia 12a; Czas: godz.  10.00- 18.00; Wstęp: udział w szkolenie jest bezpłatny (obowiązują wcześniejsze zgłoszenia).

 
Lokalna Grupa Działania Miasto Włocławek oraz Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu serdecznie zapraszają przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie pn. „Profesjonalny marketing sportowy”.
Szkolenie odbędzie się w dniu 19 czerwca od godz. 10:00 w siedzibie Włocławskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu przy ul. Żabiej 12a.

Aby zarejestrować się na szkolenie wystarczy przesłać dane na adres:

lub zgłosić się telefonicznie pod numerem 505 991 392/ 54 416 62 60.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Program szkolenia:

  1. Marketing i sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe.
  2. Produkt sportowy jako produkt marketingowo-biznesowy.
  3. Oferty sponsoringowe i kampanie ofertowe.
  4. Pozyskiwanie sponsorów-sprzedaż produktu sportowego – techniki operacyjne sponsoringu
  5. Świadczenia dla sponsora.
  6. Promocja i PR produktu sportowego.
  7. Współpraca z mediami.
  8. Społeczność lokalna gwarantem sukcesu.

W trakcie szkolenia do Państwa dyspozycji będzie barek kawowy oraz lunch

Szkolenie poprowadzi Grzegorz Kita – Prezes i właściciel Sport Management Polska- znakomity specjalista i ekspert z zakresu marketingu i konsultingu sportowego.

Grzegorz Kita to ekspert i uznany autorytet z zakresu zarządzania w sporcie i zarządzania klubem sportowym. Jest ponadto prekursorem i pionierem rozwoju rynku marketingu i konsultingu sportowego w Polsce. Jest także najczęściej cytowanym w mediach i proszonym o opinię ekspertem z zakresu marketingu sportowego.

W swojej karierze zrealizował ponad 250 projektów marketingu sportowego. Zasłynął m.in. realizacją projektu T-Mobile Ekstraklasa dla T-Mobile (2011-2014), przygotowaniem strategii i wypromowaniem polskiego pływania w latach 2005-2008 czy wielkimi transakcjami futbolowymi (ITI – Legia Warszawa, Allianz – Górnik Zabrze).

Realizował także szereg projektów doradczych. Pracował m.in. dla Allianz, Bioton, T-Mobile, STS, Telefonia Dialog, McDonald’s, Energa, BASF, Campus, Michelin, Coca Cola, Tauron, CH Manufaktura, PKE i wielu innych.

*źródło: Włocławskie Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu

Wpis: Kinga Aneta Sroczyńska- redaktor działu KULTURA